30 Kasım 2011 Çarşamba

Sonbahar depresyonu yaşarken, bir baktım kış gelmiş..

Günler o kadar çabuk geçiyor ki. Öyle anlar yaşıyorum ki bazen, bir bakmışım aynı şeyi farklı günlerde yapıyorum ama sanki gün hiç değişmemiş, bir şeyler söylüyorum gerçekleştiriyorum, bu böyle miydi ya gibisinden sorular soruyorum, yok o gün bugün değil, sanki her şey istediği her eylemi gerçekleşmiş ama ben hala en son kaldığım haldeyim, bu ara hayat bana böyle geçiyor...
Zor günler diyeceğim ama uzun zamandır böyleyim. Sonbahar falan olsa diyeceğim ki he tamam kesin bir sonbahar depresyonu bu yok o da değil. Böyle genel bir huzursuzluk. Belki de sınav haftam da kafama bir şeyleri takacak zamanım yoktu, düşünmeye bile fırsatım kalmamıştı, sınavlar bitti, bir nevi bende bittim diyebilirim.

 Öyle bir düşünmeye dalıyorum ki sanki rüya görüyorum...
Her şey geldiği gibi geçiyor bir şekilde biliyorum ve bende bir an önce bunu atlatmak için elimden geleni yapmaya hazırım... Çünkü insanlar her zaman yapmak istedikleri şeylerin yolunu mutlaka bulur. Bende  yapıyorum en azından düşünüp dalmamak, zamanımı iyi değerlendirmek adına kısa süreliğine işe başlama durumum var, akşama da iş görüşmem var, çok heyecanlıyım. Bakalım neler olacak. 
Sürpriiiz ^-^

0 yorum:

Yorum Gönder