26 Kasım 2011 Cumartesi

Buralarda cumartesi sabahı bir farklı oluyor.

Cumartesi günlerini genelde severim. Cuma günü zaten harika bir gündür. Haftanın bitişi,bir ertesi günün cumartesi olması beni en çok sevindiren şeydir. Çoğu cumartesi aslında fazla sosyal olduğumu söyleyemem. Belki arada sırada farklı şeyler yapabilirim. Aslında farklı şeyleri yaşamak ne bileyim farklı sosyal aktivitelerde bulunmak benim için çok önemli bir konu da değil. Bence önemeli olan şey; insanın kendini nasıl huzurlu hissediyorsa o şekilde gününü geçirmesi. Bahsetmiştim uzun zamandır bir sosyal faaliyette bulunmuyorum diye, artık bir ihtiyaç oldu sanırım bende. Bayram sonrasında hiç dışarı çıkmadığımı söylesem şaşırırsınız bence. E nedenlerim vardı ama. Mesela sınav haftam. Kendimi bayağı bir içeri bağladım. Böyle her gün dışarı çıkayım, gezeyim orda burada  yı pek tercih eden insanlardan değilim. Ben dostlarımın, en yakınlarımın yanımda olduğu ve mekan-zaman fark etmez yanyana olduğumuz zamanları daha çok seviyorum. Bugün de bunu yaşayacak olmanın mutluluğunu yaşıyorum.
Bahsetmek istediğim birkaç şey daha var; Bugün cumartesi sabahı olduğu için (sabah dediğim öğlen çaktırmayın) o kadar güzel bir kahvaltı yaptık ki... Sonrasında biriken çamaşırları çamaşır makinasına atmak için büyük bir çaba sarfettim inanın. Şu dünyadaki en zor işlerden birisi bence çamaşır makinasının dilini çözebilmek!
Bunları halletmenin verdiği mutlulukla koşa koşa odama geldim ve bu postu yazıyorum...
Akşam 8'de tiyatro izlemeye gideceğim ve sonrasında da büyük ihtimal bir yere oturulup hoş bir muhabbet edilir dostlarla!
Heyecanlanıyorum!
Gittiğim tiyatronun ayrıntıları sonra ^-^

İyi dinlemeler!

0 yorum:

Yorum Gönder