24 Kasım 2011 Perşembe

Merhaba.

Merhaba Blogspot,
İyi geldim, hoş geldim teşekkür ederim. Aslında bayağı oldu senin açılışını kendi kendime yaptım ben ama ben yazamadım bir türlü. Yine hayatımda birçok noktada olduğu gibi kendimi toplayıp bir başına geçemedim. Zaman bulamadım desem yalan söylemiş olurum kesinlikle. Aslında buldum bile biliyor musun ama bir şeyler yazabilmek benim için bu kadar kolay değil. Herkesin olduğu gibi benim de kendime göre yazacağım paylaşacağım şeyler oluyor tabiki. Ama bazen öyle anlar oluyor ki, yazmak bile istemiyorsun, içinden gelmiyor sanki olanları birleştirmek... Aslında yazı yazmayı çok severim hem de o kadar çok ki. Bir insanın kendini en iyi ifade etme yollarından biri, yazmak. Benim hayatımda gerçekten çok önemli. Sinirlendiğimde yazarım uzun uzun sonra rahatlamak için teker teker yırtarım kimsenin okuyamayacağı şekilde küçülterek. O kadar iyi geliyor ki bu bana anlatamam... Ya da mutlu olduğumda yazarım, onları bilgisayarımın kimsenin bulamayacağı gizli bir yere kaydederim. Kimse okumasın, onlar bana ait derim. Şimdi neden bunu yapıyorum peki? 
Cevap gayet basit.
İçimi dökmek istiyorum bu sefer, çünkü yazarak huzur bulan bünyelerdenim...


Hoşbuldum Blogspot, hoşbuldum...

0 yorum:

Yorum Gönder