27 Kasım 2011 Pazar

Bugün günlerden pazar.

Pazar günlerini bazen çok severim, bazense hiç sevmem. 
Pazar günü aklımda hep nedense olumsuz şeyleri çağrıştırıyor. Evdesindir, haftanın son günüdür, ertesi gün pazartesidir en kötüsü de, okuyanlar için okul vardır, çalışanlar içinde iş işkencesi. İnsan bunları düşündükçe daha da bunalıyor, sıkılıyor. Pazar gününü iyi geçireceği de varsa, telaşa kapılıp kötü geçiriyor. 
Ama ben elimden geldiğince iyi geçirme taraftarıyım ne olursa olsun, bugün sevdiğim bir pazar günü. Güne güzel başladım, günün vazgeçilmez öğünü olan kahvaltımı güzelce yaptım, Pucca Günlük-Ve geriye kalan her şey 'i okudum, bir yandan da bir playlist yaptım kendime, müzik de dinliyorum. Birazdan arkadaşlarımla sipariş verip, akşam yemeğimizi yerken, hoş muhabbetin içinde kaybolacağız. 
Belki yine dertleşiriz, küçük hüzünler yaşarız, belki de hiç yansıtmaz mutlu olduğumuzu göstermeye çalışırız.
Ya da içimizde dünyayı bir tek kendimize saklarız belli mi olur?
Nasıl olursa olsun ama en çok istediğim hepimizin mutlu bir geçirmesi.


İyi pazarlar!

0 yorum:

Yorum Gönder