25 Kasım 2011 Cuma

Bazen öyle takıyorum ki.

Bir şeyler yazmak benim için ne kadar önemliyse, gözümde aynı değere sahip olan bir şey daha var. O da müzik dinlemek, olmazsa olmazım diyebilirim hatta...
Çoğu zaman hayatın sıkıntılarından uzaklaşmak, sadece kendi sesimi dinlemek için yaparım bunu. Kendi başıma müzik dinlemek bana en iyi gelen şeylerden bir tanesi kesinlikle bunu biliyorum. Ben bunu evet yapıyorum ama bazen müzik zevkim öylesine değişiyor ki, hep o zamanlarda ben bir başkası oluyorum... Zaten bu kadar değişken bir insan olmasaydım çok sıkıcı olurdum inan diyerek başa bir konuya atlıyorum. 
Hani dedim ya müzik vazgeçilmezim, bazen öyle şarkılar buluyorum dinlemeye başlıyorum ki, onlardan vazgeçemiyorum asla. Bir başlıyorum dinlemeye, bir oluyor, iki oluyor, ohoo ben bir bakmışım bu sayı uzamış gitmiş. Sayı uzamış gitmiş derken de böyle az maz değil yani. Buna örnek verecek olursam, Eylül ayında okul için ders kaydımı yapacağım günün sabahında bir şarkı dinlemiştim nasıl bir şarkıdır. Ben bunu bir başladım dinlemeye bir insan bir şarkıyı aylar boyunca dinler mi, mümkün müdür sorusuna ben ahanda bu şarkıyı dinledim al sana diye cevap verebilirim. Şu anda link bulmaya çalıştığım için tekrardan dinlemeye başlayacak olmamdan korkmadım değil açıkcası. Özlemişim bu arada o kadar dinleyince tabi, insan uzaklaşıyor, duymak istemiyor uzun bir süre doğal olarak...
Şikayetim benim bu durumu bu kadar çok yaşıyor olmam. Sanki dünyada dinlenecek şarkı kalmadı,ben manyaklar gibi yat-kalk bir şarkıyı dinliyorum. Tuhafım valla.
Bu arada Adele'ye inanılmaz takmış bulunmaktayım. Amy Winehouse benim gözümde asla tahtından inmeyecek,asla bunu herkes böyle bilsin. Vokal gücü farklı olan kadınlara bayılıyorum, benim zayıf noktam bu...
Adele tam da bu tarife uyan bir kadın gerçekten. Takılmayacak gibi değil, eğer bir kere dinlemeye başladıysanız bu sesin ne kadar güçlü olduğunu fark edeceksiniz ve bir daha bırakamayacaksınız. Bir insan nasıl bu kadar içten okuyabilir, nasıl bu kadar hissettirebilir karşısındakine...
Ölmeden önce yapmak istediğim şeylerin arasına bir şey katıldı: Adele'yi canlı bir konserinde izleyebilmek!
Evet bunu istiyorum.

Dipnot: Bazen takıntılar iyi değildir F. Unutma bunu.

 Bunu dinledim yazarken.

Ağlamamak çok zor. 

0 yorum:

Yorum Gönder