4 Aralık 2011 Pazar

Mutluluk

Dün gece geç uyumadım, bu yüzden uykumu güzelce aldım. Sabah arkadaşımın seslenerek beni uyandırması mutluluğuma mutluluk kattı diyebilirim. Sabahları dokunularak uyandırılmayı sevmem çünkü korkarım. Güzel sesiyle uyandım, gülümsedim. Bugün güzel bir gün. Evet, bugün pazar! Yine bütün hafta bitti, zor bir salı ve çarşamba günü seni bekliyor. Bunları düşününce hayat sevincim uçup gidiyor, şimdilik düşünmeyeyim bunları değil mi ama? Bari bugünün keyfini çıkarayım...
Bugün yurtta hazırlanmış, hazırlanabilecek en güzel kahvaltıya tanık olduğum için şanslıyım. Masada yok yoktu resmen, birde üzerine beş bayan ve muhabbet diyorum gerisini siz düşünün artık. Çaylar keyfi bile yapıldı. 
Şimdilik nette biraz dolaşıyorum,dünü fazlasıyla boş bir şekilde geçirdiğim için bugün kendimi cezalandırıyorum, ders çalışacağım.
Bunu der demez dışarı bakıyorum ama hava soğuk, dışarıya atamam kendimi. Belki bir akşam yürüyüşü olabilir ama.
Şimdilik kaçıyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder