31 Aralık 2011 Cumartesi

Hoş Geldi Bile 2012!

Üniversiteye bir inat uğruna başka bir yerde başlamam hayatım boyunca kendime verdiğim en büyük cezaydı. Bıkmadan her gün kendime ne çok acı çektirdim,kendime neyse de utanmadan hayatımda en değer verdiğim insana da çektirdim,şimdi olsam ne yapardım,yine inadımı ve düşündüğüm şeyleri bir kenara bırakır mıydım bilmiyorum.Ama bu acı çektirme olayımı çok da sürdürmedim. Başka bir yol buldum acımı hafifletmek için başardım hatta  ama  bilmiyorum çok geç kaldım bunu biliyorum. Bulduğum yol da yatay geçiş yapmış olmam...  
Aradan çok uzun zaman geçmedi aslında 3,5 sene nedir ki bir insan hayatında? 3,5 seneyi bir kenara bıraktım, yıllar zor geçti iyi ya da kötü bir şekilde ama geçti gitti işte, ben de dahil her şey değişti...
Hep kendimden küçük birilerini gördüğümde verdiğim tek nasihat kesinlikle zaman açısından oluyor. Hatta şu kelimelerle özetliyorum; ''Zaman çok hızlı geçiyor, yapmak istediğin ne varsa, erteleme sakın'' Bana da zamanında söylenmişti bu kelimeler, biraz düşünüp, doğru olduğuna karar verip, sonrasında kendimi bırakmıştım. Zaten hep böyle olmaz mı?
Zamanı durduramıyoruz, biz istesek de istemesek de yeni yıl geldi çattı bak yine. Üzülmediğimi söylesem yalan söylemiş olurum. 
Bu sene içim buruk biraz, her yılbaşında ettiğim dileğim bu yılbaşında beni yarıyolda bıraktı, dileğim bana kalsın ama tahmin etmek zor değil bu da ipucu olsun. Son 19 dakika belki bir haber dileğimin gerçekleşmesine yardımcı olur, umudum tam tükenmiş değil henüz...
Buruk olduğumu söylemiştim ama zaten dileğim şey gerçekleşmiş olsa da ben şu andakinden farklı bir şekilde plan yapılmasını istemeyecektim. Tek farkı sadece sen ve ben olacaktık ama olmadı işte. Peki ben napıyorum şu anda?
2011'in son cumartesi gününde plan yapanlar planlarını gerçekleştirmek için gitmek istedikleri yerlere gittiler, geriye ben ve beyazbaret kaldık. Günümüzü kendimize ayırdık, hatta bir ara nefes almak hem de yürümek iyi gelir diye dışarıya attık kendimizi. Üzerine bir de tantuni yerken kendimizle dalga geçtik. ''Millet hazırlanmış partilere gidiyor, sen işe bak biz de oturup tantuni yiyoruz diye'' Ama şu anda bana yurdumda olmak, arkadaşımla muhabbet etmek daha çekici geliyor, kendi kendimize hazırlık yaptık,sade bir eğlence olacak belki ama biz böyle daha çok mutlu olacağız biliyorum. 
Her yıl olduğu gibi bu yıl aynı dileğimi dilemeyeceğim çok kırgınım sanırım, 2011 çok parlak bir sene olmadı benim için. Hayallerimle, umutlarımı düşünerek hareket etmeye çalıştım çok ama istediğim sonuçlarımı almadım. 2012'den de tabiki beklentilerim var ama kesinlikle şu şöyle olsun, bu böyle olsun şeklinde değil. Bunu geçmiş yıllar bana çok iyi öğretti. 
Hayallerini de, umutlarının da gerçekleşmesi için elden gelen yapılırsa başarılmayacak şeyin olmadığına inanıyorum... Yani ben en azından dediğim gibi bu sene sadece hayal ve umut biriktirmeyeceğim içimde,gerçekleşmesi için çabalayacağım. 



















0 yorum:

Yorum Gönder